Informatie voor huurders

Hof en Hiem heeft verschillende mogelijkheden voor u om zo lang mogelijk op uzelf te blijven wonen. Eén hiervan is het huren van een woning of appartement van Hof en Hiem. Veel mensen willen zo lang mogelijk zelfstandig wonen. Maar het is ook prettig om zorg dichtbij te hebben wanneer dat nodig is. Daarom zijn de meeste appartementen gelegen nabij onze woonzorgcentra. U hoeft niet ver te lopen om mee te doen aan onze activiteiten of een keer in het restaurant te eten en met het personenalarmering zijn we snel bij u met de nodige hulp.

Op deze pagina vindt u alle informatie die u nodig heeft wanneer u huurt bij Hof en Hiem.

Reparatie melden?

Heeft u een reparatieverzoek of een vraag over onderhoud van uw onderkomen? Dan kunt u dit melden via het onderstaande contactformulier:

    Laat ons via onderstaande opties weten waar we u mee kunnen helpen door een van de volgende mogelijkheden aan te vinken:

    Schoonmaken en ontstoppen van afvoerenKlein onderhoud en reparatiewerkzaamheden die het gevolg zijn van beschadiging, vernieling of ondeskundig en/of onjuist gebruikReparatie brievenbusAanvragen van extra sleutel van de woning of voordeurLekkageAanvragen van naamplaatjesAnders, namelijk

    Persoonlijke gegevens

    Conform artikel 13 van de AVG informeren wij u over de verwerking van uw persoonsgegevens. Hof en Hiem verwerkt uw persoonsgegevens met het doel een overeenkomst met u aan te gaan. In ons privacy statement leest u meer over hoe Hof en Hiem omgaat met persoonsgegevens en wat uw rechten zijn.

    Heeft u een melding voor een spoedreparatie?

    Spoedreparaties zijn reparaties die directe gevolgen hebben voor uw veiligheid of grote schade opleveren.

    Voor de meldingen van spoedreparaties zijn wij overdag telefonisch bereikbaar tussen 8:30 en 17:00 uur op 0513 – 43 30 30.

    Voor het aanmelden reparaties na 17:00 uur en in het weekend zijn wij bereikbaar voor technische calamiteiten op 0513 - 72 69 51.

    Algemene informatie reparaties

    Bij uw inschrijving als huurder van Zorggroep Hof en Hiem heeft u de brochure ‘Wie doet wat’ ontvangen. We hebben voor u inzichtelijk gemaakt welke reparatie voor rekening van de huurder is of voor de verhuurder. Zodat u niet voor verrassingen in kosten komt te staan. U kunt deze brochure ook hier downloaden *link naar de brochure indien mogelijk*.

    De woningen aan de Boeresingel in Joure huurt Hof en Hiem van Accolade. Dit betekent in de praktijk een andere soort overeenkomst, volgens de afspraken met Accolade.

    Wilt u de huur opzeggen?

    U kunt dat doen door op de knop hiernaast te klikken.

    Heeft u andere vragen over uw woning?

    Laat het ons via de mail weten: verhuur@hofenhiem.nl. Ook kunt u tijdens kantooruren bellen met telefoonnummer: 0513 – 43 30 30. Wij helpen u graag.